spacer

يادداشتهاي سپيد

spacer

jeudi, mars 22, 2007

2:55 PM

4 Commentaires :

گویا این بیت حافظ شرح حال توست: من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست / تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی . نوروزت قرین شادکامی

By Anonymous Anonyme, at 08:46  

سلام. نوروز مبارک. همین چند خط عجیب مرا به فکر فرو برد...
برایت بهترین ها را آروز می کنم.
موفق و پاینده باشی

By Anonymous Anonyme, at 10:41  

و من اما در انتظار روشن شدن دوباره همان چراغهاي خاموش لحظه مي شمارم...

By Anonymous Anonyme, at 11:53  

و من اما در انتظار روشن شدن دوباره همان چراغهاي خاموش لحظه مي شمارم...

By Anonymous Anonyme, at 11:54  

Enregistrer un commentaire


Comments:
گویا این بیت حافظ شرح حال توست: من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست / تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی . نوروزت قرین شادکامی
 
سلام. نوروز مبارک. همین چند خط عجیب مرا به فکر فرو برد...
برایت بهترین ها را آروز می کنم.
موفق و پاینده باشی
 
و من اما در انتظار روشن شدن دوباره همان چراغهاي خاموش لحظه مي شمارم...
 
و من اما در انتظار روشن شدن دوباره همان چراغهاي خاموش لحظه مي شمارم...
 
Enregistrer un commentaire
spacer
powered by blogger